onsdag 10 augusti 2011

Testar att blogga igen!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Anledningen till att jag slutade är att det blev bara ett irritationsmoment, få följde den och fanns inget vettigt att skriva. Fast jag tror jag skrev rätt mycket vettigt.
Nu känner jag mer att nu vill jag blogga oavsett om någon läser eller inte - jag bryr mig inte. Gillar ni inte det ni läser, så läs inte och vice versa. Det som står på bloggen förväntar jag mig stanna här, och har ni syftet att läsa här för att tro att ni ska få läsa en massa skvaller så tror ni helt fel.
Kommer skriva säkert några irriterande saker om tidningsrubriker, om mitt skolarbete, hur vi pluggar, om barnen, om idrott, ja allmänt.
Så tyvärr, vill ni ha skvaller så finns hänt och damernas att läsa på affären.

Nu ska jag fixa till själva utseendet på bloggen, en mycket viktig detalj. Så jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar