torsdag 11 augusti 2011

D.Ö.D

Det känns då så, fattar egentligen inte. Jobbet är ju inte tungt i sig, men just nu så stressigt så innan lunch är hjärnan död! Och när man hållt på och ältat med en död hjärna i flera dagar så känns det att man verkligen är helt slut..
Försöker och klura på om det är värt och samtidigt har jag blivit erbjuden ett annat timvik som jag inte vet hur jag ska göra med.
Jobba med en autistisk tjej och följa med henne till skolan och diverse uppdrag, låter faktiskt jättebra..
Ska klura några dagar till om jag ska ta den introduktionen.

Böckerna ligger uppradade på bordet, måste sätta mig och plugga mer ikväll. Som sagt, har omtenta den 17 Augusti i förvaltningsrätt vilket borde vara en baggis. Men det handlar mycket om sekretess, vilka uppgifter får myndigheter lämna ut, vad får jag som anställd lämna ut och sånt. Inget man bara läser sig till i lagtext som man borde..

Tur man som sagt vet att man lever.

Så nu har jag faktiskt inte tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar